Exposició: «1939. Memòria de la retirada». Dins del cicle Memòria 2N.

Detalles de Evento

«1939: Memòria de la retirada» és una exposició divulgativa amb textos, imatges, llocs i fonts documentals que ens situen en el context de la Retirada de 1939.
A partir d’aquest eix temàtic, s’aborden qüestions com els camps de concentració, els exilis d’ultramar, l’exili interior, la resistència, el llegat cultural, les malalties, les perspectives de la dura postguerra, etc.
L’exposició ha estat realitzada per El Punt, espai de lliure aprenentatge de València.

Dins del Cicle Memòria 2N que organitza des de fa 6 anys l’Ateneu Cooperatiu La Baula.

Estarà exposada del 17 d’octubre al 17 de novembre a la Biblioteca Anarquista Maria Rius, al C/Corts catalanes, 79, al barri de Balàfia de Lleida.
Horari d’obertura: dimarts i dimecres de 17h a 21h, i quan hi ha programades activitats.

Durant aquest mes, també hi haurà muntada una de les nostres taules de «Lectures Destacades: Exili», amb llibres en prèstec del nostre fons bibliogràfic relacionats amb la temàtica de l’exposició.