Anarquisme i Ecologisme. Jornades «Introducció a l’Anarquisme».

• Dijous 23 de febrer.
  • D’19h a 21h.
  • A càrrec de membres de la Biblioteca i del Grup de Lectura Crítica

Anarquisme i ecologisme

L’Anarquisme ha considerat imprescindible que l’ésser humà convisqui en plena harmonia amb la natura i la resta d’éssers vius.

Farem un breu recorregut històric des de finals del s.XIX fins a l’actualitat, per tal de conèixer quins han estat els diferents arguments i posicionaments del pensament anarquista en aquest aspecte vital. I el complementarem amb exemples de lluites que ens portin a reflexionar sobre quines aportacions podem fer com a llibertàries en la situació actual i en el nostre entorn més proper.

La xerrada la farem membres de la biblioteca i del Grup de Lectura Crítica que ha estat llegint el llibre «Ecofascismo» de Carlos Taibo i ens parlaran de decreixement, col·lapse i possibles futurs postcol·lapse.

Dins del cicle “Jornades d’Introducció a l’Anarquisme”, un seguit de formacions que ofereixin a les integrants i sòcies de la biblioteca eines per al debat i l’acció política, però també siguin adequades per l’apropament de tota aquella persona què vulgui conèixer els diferents debats, propostes i posicionaments que conformen el pensament llibertari.