Taller: Instal·la GNU/Linux al teu ordinador

Detalles de Evento

Comencem la temporada de formacions vàries sobre programari lliure i privacitat.

El pròxim 15 de novembre de 17 a 20h serem a la biblioteca Maria Rius fen el primer taller sobre com instal·lar GNU/Linux al teu ordinador.

La primera de totes serà una instal·lada en grup d’un distro de GNU/Linux que tu triïs (Ubuntu, Debian, Fedora, Mxlinux o Arch entre altres).

Ho farem conjuntament per resoldre dubtes que puguin anar sorgint.
Porta el teu portàtil, sigui mac, Windows, vell, nou o on el vulguis instal·lar. I un llapis USB.

Hi ha moltes opcions i totes donen una altra vida amb un GNU/Linux..
Apte per tothom amb inquietuds tecnològiques o que vulgui que li facilitin la instal·lació en una màquina antiga.
Des de la biblioteca Marià Rius creiem que és bo saber una mica de tot i la tecnologia no és una excepció.
Aprendre i compartir és una de les bases de l’anarquisme i de la vida.

I GNU/Linux és una filosofia de crear comunitat col·laborant entre totes i fer teixit cooperatiu. Si vols informar-te una mica tens la Free Software Foundation (fsf.org)

Properament, tenim pensat fer una instal·lació d’un sistema Android més lliure amb LineageOS. 📲 Pots millorar la privacitat o pots donar una nova vida a un mòbil Android que no permeti actualitzacions.
Acceptem propostes per futures jornades. Proposa la teva en els canals de la biblioteca.