Estem molt agraïdes de les donacions de llibres que feu tantes persones a la biblioteca!

Les fotografies son només una mostra ínfima de tot el que ens feu arribar.

Recordeu que tenim un espai limitat i que som una biblioteca específica sobre anarquisme i lluites socials i contestataries.

Si ens porteu altres tipus de llibres tingueu en compte que estiguin en bon estat i que pot ser que els posem a la venda com a llibres de segona mà en alguna paradeta que fem, sobretot pel 23 d’abril (i que ens serveixen per l’autogestió econòmica de l’espai)

També estem molt agraïdes de totes aquelles persones que col·laboreu en la difusió de la biblioteca i ens ajudeu econòmicament també amb allò que sabeu fer bé!.

Alguns exemples:

• El Modesto amb les bosses de la biblio
  • La Ira – Món mort per les làmines
  • El Llukuteer pel Feat pel fet

L’artista urbà i educador social Llukutter durant l’últim any ha col·laborat amb 31 artistes visuals per crear 30 obres d’art sobre tela, paper o fusta inspirades en 30 entitats i associacions d’àmbits molt diversos, al mateix temps, 29 artistes de la paraula s’han inspirat en elles per crear relats, poemes i diverses obres literàries en relació amb l’obra gràfica i l’entitat.

Les obres estaran exposades durant el mes de març a la seu de l’Associació Cultural d’artistes Promethea als baixos del Mercat del Pla de Lleida.

Aquesta campanya vol estar activa durant l’exposició per tal de poder fer realitat la reproducció en forma de làmina DIN-A4 de totes les obres i que tothom qui estigui interessat en una d’elles pugui tenir-la pocs dies després de finalitzar l’exposició.

De la mateixa manera que la venda de les obres originals serà en forma de donatiu cap a l’entitat relacionada amb ella, el 50% de cada recompensa també anirà destinat a cada una de les entitats de la forma més transparent possible.

L’objectiu principal d’aquest projecte és donar a conèixer entitats i associacions que treballen dia a dia per una millora real en el seu àmbit d’actuació, també fer més xarxa entre els grans artistes visuals i de la paraula que han volgut formar part d’aquest projecte que va néixer com una idea senzilla i s’ha fet gegant i ple de màgia.