Recull de les activitats realitzades a la biblioteca durant el setembre de 2023.

**Durant tot el setembre encara es podia participar al Recull de relats «Soledad Estorach Esterri»** Gràcies a totes les persones que heu enviat relats. Aviat més info!

Us recordem que podeu consultar el nostre fons bibliogràfic a través de l’enllaç que hi ha al «menú»: catàleg

>> Xerrada: A 50 anys del cop militar a Xile.

Dimecres 6 de setembre, vam comptar amb la presència d’un company xilé que ens va posar al dia sobre la situació política i social que hi ha actualment a Xile quan es compleixen 50 anys del cop d’estat militar d’Augusto Pinochet contra el govern de Salvador Allende.

També vam parlar de l’esclat social del 2019, de la nova constitució i de la situació desprès de la revolta.

>> Presentació del llibre: Anarquia relacional. La revolució des dels vincles

Aquest llibre elabora una proposta per canviar la manera que entenem totes les relacions afectives i vol que ens qüestionem els pilars ideològics que les sostenen.

Vam comptar amb la presència de l’autor, en Juan Carlos Pérez Cortés, i vam gaudir d’un bon debat.

>> Humor Antiautoritari pel debat i la reflexió

Com a tret de sortida per aquesta tardor, vam organitzar una tarda d’ «Humor antiautoritari pel debat i la reflexió»

Vam comptar amb els monòlegs de la Merdambsuc, l’Ares Penitència i la Paulina Brown, que ens van fer riure tot fent «crítiques mordaces» a la biblioteca i al moviment anarquista en general.

També vam aprofitar l’avinentesa per analitzar el nostre fons i veure que, tot i que la biblioteca porti nom de dona, aquestes estan molt poc presents en el nostre catàleg…

I vam fer una ronda de propostes per tal de reflexionar i millorar col·lectivament el nostre espai.

També vam organitzar un «photocall» anàrquic, i vam gaudir de musiqueta i un pica-pica.